Entistäkin parempaa palvelua itsepalvelun avulla
Julkaistu 11.03.2021Olemme kehittäneet verkkopalvelujamme entistäkin paremmin palveleviksi. Otimme maaliskuun alussa käyttöön itsepalvelun, jonka avulla tilauksen yhteyshenkilö ja osallistuja voivat tehdä muutoksia tilauksiin. Linkki itsepalveluun löytyy sähköpostiin lähetetystä tilausvahvistuksesta.
Haluamme palvella asiakkaitamme erinomaisesti ja monikanavaisesti, ja tästä syystä loimme mahdollisuuden myös helppoon, monipuoliseen ja turvalliseen tietojen muokkaukseen tehtyihin tilauksiin liittyen. Tilaaja voi muun muassa muokata laskutustietoja ja korttien toimitusosoitetta, perua ilmoittautumisen sekä siirtää ilmoitettuja osallistujia toiseen ajankohtaan esteiden ilmaantuessa, toki laskutus- ja toimitusehtojen mukaisin rajoituksin.
Tiesitkö, että voit siirtää osallistujan veloituksetta myöhemmin toteutettavaan koulutukseen kaksi arkipäivää ennen sovittua ajankohtaa? Siis vain kaksi päivää, ei esimerkiksi viikkoa ennen!
Itsepalvelutoiminnolla haluamme parantaa palveluamme, antamalla asiakkaalle mahdollisuuden hoitaa koulutustilauksiaan myös asiakaspalveluaikojemme ulkopuolella, kun hänelle parhaiten sopii. Myös yksittäinen osallistuja voi käyttää itsepalvelua omien tietojen tarkastamiseen ja muokkaukseen.
Itsepalveluun kirjaudutaan tilausvahvistuksen mukana tulevasta linkistä ja vaatii vahvistuksen tietoturvallisuuden varmistamiseksi ja väärinkäytösten ehkäisemiseksi. Linkki on koulutuskohtainen, joten mikäli tilaus sisältää ilmoittautumisia useisiin eri koulutustapahtumiin, on viestissä jokaiseen tapahtumaan oma hallinnointilinkki.
Palvelemme edelleen myös sähköpostite osoitteessa koulutus@alertum.fi sekä numerossa 010 320 5772 arkisin kello 7.30 – 15.30. Ensiluokkaisen palvelun tarjoaminen on meille kunnia-asia.
Oletko jo tutustunut verkkosivuillamme olevaan uudistettuun chattibottiin? Apubotti auttaa ilmoittautumisten tekemisessä ja tarvittaessa ohjaa sinut juttelemaan ihmiskollegan kanssa. Löydät apubotin aina sivuston oikeasta reunasta.